dinsdag 6 december 2016

Uitdaging 8 van 10 kledingstukken

Ik ben lekker bezig al zeg ik het zelf ;-) Gisterochtend besloten om van de mooie stof van Karteris om te toveren naar een leuke trui.
En wel uit ottobre women 5/2016 model nr. 8 drape front.




Vanmorgen had ik, heel erg fijn kan ik zeggen, wat tijd voor mijzelf ivm nog geen thuiswerk hebben.
Die tijd heb ik goed benut om mijn geknipte stof in elkaar te naaien. Zo gezegd zo gedaan.


 

Ik was tussen de middag zover dat ik alleen nog maar de zomen van de mouwen en trui onder mijn covermachine door hoefde te halen. Maar ja ik kan niet de hele dag in mijn hokkie zitten. Eerst moest ik nog met de oudste naar een afspraak en mijn andere 2 kinderen ophalen bij oma. Eten koken en de jongste zoon helpen, nou helpen eerder zeggen dat hij moet gaan omkleden voor de voetbaltraining. Nadat dat allemaal gebeurt was wilde ik nog even snel voor de training de zomen onder handen nemen. Ik was fijn bezig toen ik het bericht kreeg dat de training niet doorging. Dus ik heb maar even rustig de zomen afgemaakt.









Nu het af is kan ik zeggen dat het erg fijn zit de trui. Bij de kraag had ik eerst niet goed gekeken en ik had dus een verkeerd stuk in elkaar geregen. Zo dom van mij kan ik jullie zeggen. Ik vond het al zo raar dat ik 2 armsgaten had bij elke kant van de trui hahaha. Gelukkig kon het rijgdraad er zo uit en toen maar de goede stukken in elkaar geregen. De pasvorm vind ik goed. De mouwen zijn iets strakker en het kan goed bij mij maar bij een volgende ga ik de mouwen toch iets breder maken. Hooguit een centimeter meer aan beide kanten. Qua lengte is het goed. Komt wat over de billen heen en omdat de onderkant niet breed uitlopen kun je de stof iets omhoog trekken zoals op het plaatje uit het blad.
Ik ben heel erg blij met het eindresultaat en ik weet al wel dat er meer van gaan komen. Die ene foto van mijzelf heb ik maar even zo genomen. Want de combi met mijn zeer roze joggingbroek is niet zo heel erg mooi ;-) 
Misschien dat er morgen iets betere foto's van mijzelf komen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten