donderdag 15 december 2016

Herinneringsblouse

Vanavond ga ik bij de cursus het shirtje afmaken voor de kleine meid. Dan zal zij wel erg blij zijn morgenochtend. 

En vanmiddag ga ik met project nr. 11 van start. Voor mij best wel een emotioneel project kan ik jullie zeggen. Namelijk een blouse maken voor de oudste en dan van een oude blouse van mijn vader. 
Toen mijn moeder een paar mnd na het overlijden van mijn vader zijn kleren ging opruimen heeft zij mij gevraagd of ik nog wat blousen wilden hebben voor de kinderen. Dit ook met de gedachte dat zij dan nog iets zouden hebben van opa. Van de vele blousen die mijn vader had heb ik er een paar uitgezocht waarvan ik zeker wist dat mijn kinderen die mooi zouden vinden.






Ik zit nu al met tranen in mijn ogen dit naar jullie te schrijven omdat het best wel moeilijk is en daarin tegen ook weer mooi om dit te gaan doen. Gisteren toen ik het met mijn oudste het er over had was het precies 18 mnd geleden dat hij is overleden. En met de komende kerst is het zo dubbel allemaal. Maar ik ga mijn best doen om er een "herinneringsblouse" van te maken zoals mijn oudste dat zo graag wil. Hij hoopt dat ik het voor het kerstdiner op school af heb. Dus na mijn brood ga ik maar gelijk het patroon overnemen om dan vanavond bij de cursus te kunnen overleggen hoe ik dit het beste kan doen. Ik hou jullie op de hoogte.



1 opmerking:

  1. Ja, dat zal moeilijk zijn.

    Ik wens je heel veel succes!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen