zondag 7 mei 2017

Nichtjes en babyborn kleding

Een tijdje geleden had ik voor mijn dochtertje een heel erg leuk overgooier gemaakt voor haar baby born. Want zij is echt een  poppenmeisje en mijn twee nichtjes zijn ook heuse poppenmeisjes.

Dat bracht mij op het idee om voor de dames ook wat te gaan maken en dit is het resultaat geworden.

De donkerblauwe stof met witte hartjes is voor mijn jongste nichtje en de licht blauwe met vlinders voor mijn oudste nichtje.




Daarnaast heb ik ook bijpassende broekjes gemaakt maar dat krijgen de dames nog van mij. Want vlak voordat ik de overgooiers ging geven had ik even besloten om er ook een broekje bij te maken maar die was toen nog niet af. Ondertussen ligt het nu klaar te wachten om af te geven zodat het setje helemaal compleet is.




En zoals te zien is staat het heel erg mooi op de poppen!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten