zondag 5 februari 2017

Weer een aster trui (6)

Zo het heeft even geduurd maar ik kan weer wat laten zien aan jullie.
Ik heb weer een astertrui gemaakt van La Maison Victor.



Deze keer heb ik sommige patroondelen langer gemaakt dan bij de eerste astertrui. En de lengte wat mijn voor en achterpand nu hebben is precies goed. Alleen zijn de mouwen met deze stof iets strakker maar het is te dragen anders is het zo zonde van de tijd die ik er ingestoken heb vanmorgen.


De sterrenstof heb ik via facebook gekocht en de boordstof had ik nog liggen. Mijn plan is eigenlijk om dit jaar zoveel mogelijk stof weg te werken uit mijn voorraad. Of het gaat lukken is een goede vraag 😉



De foto's van mij met de trui aan komt zo snel mogelijk want mijn dochtertje wil ik ook nog op de foto zetten met haar jurk. En dan kan ik het gelijk in 1 keer laten zien.








2 opmerkingen:

  1. Leuke, frisse Aster versie. Ik heb een haat/liefde verhouding met het patroon en heb er nu een T-shirt versie van gemaakt. Succes met het wegwerken van de stofvoorraad. Ik ben ook begonnen met UWYH uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sonja. Ik hoop dat het mij gaat lukken om de stoffenvoorraad weg te werken. Jij ook succes met de UWYH uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen