zondag 5 februari 2017

Vloeren van het poppenhuis...

De afgelopen 3 weken ben ik ook verder gegaan met het poppenhuis en nu ik er meer mee bezig ben lijkt het (zeer) langzaam een poppenhuis te worden.

De grote doos met de benodigdheden om te bouwen staat nu goed in het zicht zodat ik, als ik er aan toen kom, er weer mee verder kan.


De keukenvloer had ik al zo goed als af alleen dat ene kleine stukje waar wat uitgevijld moest worden.




Ik vind het goed gelukt. En nu dat zoverre klaar is ben ik begonnen met het snijden van de "planken" voor de woonkamer.

Hier was ik nog bezig om het op papier te plakken maat wat ik ook deed het bleef kromtrekken.

Dus heb ik besloten om het direct op de woonkamerplaat te plakken. Ik heb er nog maar 2 opgeplakt maar nadat er een zwaar boek op heeft gelegen blijft het toch recht liggen nu. Dus nu kan ik de rest gaan plakken.


 Het zijwand van de keuken heb ik ook al voor een gedeelte met behang beplakt. De bovenkant wil ik gaan schilderen om het zo net iets anders te maken dan het voorbeeld zoals in het boek staat.

 Verder heb ik de palen aan de linkerkant van het huis ook vastgemaakt en de keukenvloer nu goed vastgeplakt aan de onderplaat. Het voegen van de keuken komt als ik de woonkamervloer klaar heb. 

Binnenkort laat ik weer een update zien en ik hoop dan weer wat meer te laten zien.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten