zondag 22 januari 2017

Slapen slapen (4)

Zoals ik al vertelde bij de prinsessenjurk heb ik dus een samennaaidag gehad bij Mamarieke.
Op die dag is er veel geklets, gelachen, getornt, genaaid, gegeten enz

Daar heb ik dus ook een pyjama gemaakt voor Fleur.
Het patroon komt uit ottobre 06/2015. De jongens zagen dit patroon en willen ook graag een pyjama.

Gistermiddag had ik een voorspelling gedaan over de pyjama. En dat was zodra Fleur dit ziet dan wil zij die aan. En ja hoor zij zag de mooie veren pyjama en vroeg of het gelijk aanmocht. 
Missie geslaagd 🌝





Vanmorgen kreeg ik een hele dikke knuffel omdat de pyjama zo lekker slaapt. "Eindelijk een goede pyjama mama want de pijpen komen niet omhoog als je slaapt. De mouwen zijn ook heel erg fijn en lekker lang de achterkant dat het over mijn billen komt. En mama ik ben heel erg blij met alle dingen die jij voor mij maak"

Kijk en daar maak je toch kleding voor als je kinderen zo blij zijn. 💖




Geen opmerkingen:

Een reactie posten