donderdag 2 april 2015

Poppenhuisbeurs in Ulft

In het weekend van 21 en 22 maart jl. was het weer zover. Een poppenhuis en miniaturen beurs in Ulft. Naar deze beurs ben ik samen met mijn dochtertje (3,5 jaar), schoonzus en schoonmoeder geweest.

Het was voor mij al weer even geleden dat ik naar zo'n beurs was geweest maar oh wat was het weer mooi om alles te zien. Echt van alles op poppenhuis gebied. Wat heeft mijn kleine meisje genoten van dit alles. Mijn schoonzus is zelf ook veel bezig met miniaturen maken en dan vooral met beertjes en konijnen. Dit is haar website http://www.milly-me.nl/  en haar blog http://milly-me-teddybears.blogspot.nl/ en zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.

Maar dat even terzijde. Goed wij waren dus op de beurs. En voordat de beurs begon had mijn dochtertje een klein portemonneetje gekregen met geld er in. Om evt iets te kunnen kopen wat ze leuk zou vinden.

Nou zo gezegd zo gedaan. Dit is wat zij gekocht heeft.

 

 Zelf is zij nog goed verwend door oma en door mij met andere kleine miniaturen voor in haar eigen poppenhuis.

 
 
Deze dag hebben wij heel erg genoten en hopen weer een keer naar een poppenhuisbeurs te gaan.
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten