zaterdag 19 november 2016

Elastiek en meer.....

Mijn titel geeft al aan elastiek en meer. Nou dit is iets wat de meeste van jullie wel bekend in de oren zal klinken. En bij mij begon dit zo.

Ik ben dus bezig met de uitdaging van 10 kledingstukken. Nu is mijn nr. 2 kledingstuk een rokje voor mijn dochtertje. Erg leuk en vrij eenvoudig maar gezien de drukke stof heeft het ook niet veel meer nodig. Met het overnemen van de patroondelen ging alles goed. Het moment dat ik wilde gaan beginnen ook totdat ik bij de overige benodigdheden ging kijken. Daar stond dus bij elastiek.

Nou goed je zou denken wat is het probleem..... ik heb wel elastiek maar dan zwart en gezien de stof zou het te zien zijn en ondanks dat er toch iets overheen zal vallen maakt het toch niks zullen jullie denken. Maar ja ik wil het dan toch goed hebben en ik wil daar wit elastiek in hebben. Wat ik ook kon doen wit elastiek kan ik niet tevoorschijn toveren.

Dan maar, heel erg vervelend....maar niet heus, moest ik vandaag maar even naar Karteris in Oosterhout bij Nijmegen. Misschien kunnen jullie het wel raden wat er toen is gebeurt.



De foto zegt eigenlijk al genoeg denk ik zo!!! 😊
Mijn dochtertje en jongste zoon gingen ook even mee en toen mijn dochtertje de beren/panda stof zag liggen was zij er gelijk verliefd op. Mijn gedachten gingen gelijk naar een jurk met gestreepte mouwen. Verder zag ik voor haar ook een super sterren stof liggen en met de zachte binnenkant moest ik gelijk denken aan een broek.
En dan de laatste stof, grijs met zwarte opdruk van bloemen, bladen enz dat is lekker voor mijzelf.
Dat moet ook af en toe. Niet alleen voor de kinderen.

Hier had ik het bij gelaten maar er lagen zoveel mooie stoffen in de hal.
Dus ipv alleen maar elastiek te kopen kwam ik dus thuis met , weer, meer dan dat haha!!

Oh ja ook nog veel elastiek gekocht. Nu kan ik weer even vooruit 😉

  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten